Droga do minimalizmu w szafie cz.2


Minął dokładnie miesiąc od kiedy postanowiłam zrobić generalne porządki w szafie. Wydawało mi się, że tych rzeczy ubyło sporo, ale liczby pokazują, że jeszcze trochę czasu muszę na to poświęcić. 

Na pewno mam takie wrażenie, bo odgraciłam też swoją szafę w domu rodzinnym, tam wyrzuciłam lub oddałam mnóstwo ubrań, butów i biżuterii, o których nie wspominałam w pierwszym wpisie. Oprócz tego oddałam za małe ubrania Kluska, matę edukacyjną, klin do łóżeczka, różek, jakieś próbki kremów, domowe zbieracze kurzu czy ozdoby które zostały po naszym ślubie. Zrobiłam też porządek w szafie M, wywiozłam wszystko co pamiętało czasy technikum, miało dziury albo było 20 kg za małe. :D 

Sumarycznie pozbyliśmy się bardzo wielu rzeczy, ale nie w kategorii, na której najbardziej mi zależało, czyli w ubraniach, które mam w mieszkaniu. Nad tym będę musiała jeszcze popracować, a teraz szybki update jak mi idzie we wszystkich moich kategoriach. :)

KATEGORIA 1 - PIELĘGNACJA
TWARZ - 23 produkty - były 32
CIAŁO - 6 produktów - było 15
WŁOSY - 11 produktów - było 14
SUMA: 40 produktów (było 61)
CEL: 30 produktów
To jest kategoria, z której jestem najbardziej zadowolona. W miesiąc zużyłam aż 30 (!) produktów (wiele miałam opakowań w wersjach mini i od nich zaczęłam, stąd taki wynik), ale 2 rzeczy dokupiłam i 7 dostałam (część z nich możecie zobaczyć w październikowych darmowych produktach). Moje opinie na temat większości zużytych produktów znajdziecie we wpisie projekt denko - październik.

KATEGORIA 2 - MAKIJAŻ
TWARZ - 8 produktów - było 9
OCZY - 11 produktów - było 15
USTA - 3 produkty - było 9
SUMA: 22 produkty (były 33)
CEL: 21 produktów
Z tej kategorii też jestem zadowolona. Mam aktualnie 3 tusze do rzęs i 2 kredki do brwi i to są jedyne rzeczy, które chciałabym zużyć i nie mieć kilku opakowań. Oprócz tego sprzątanie w tej kategorii uważam za zakończone.

KATEGORIA 3 - UBRANIA
GÓRA - 52 rzeczy - było 66
DÓŁ + SUKIENKI - 20 rzeczy - były 23
NA DWÓR - 6 rzeczy - było 7
SPORTOWE - 25 rzeczy - było 25
PIŻAMY + PO DOMU - 17 rzeczy - było 19
SUMA: 120 rzeczy (było 140)
CEL: 96 rzeczy
No i tutaj jest źle. Na początku nawet kilku rzeczy się pozbyłam (25), ale potem część przeniosłam z kategorii 'góra' do kategorii 'po domu', bo uznałam, że wstyd byłoby w tym wyjść, ale żal wyrzucić, sportowych w ogóle nie ruszyłam i to moje sprzątanie stanęło w miejscu. A dodatkowo kupiłam jeszcze 3 rzeczy (dżinsy, bluzę i sweter), bo ciągle moja szafa jest pełna ubrań, w których ja nie czuję się dobrze. Mam 11 podkoszulków, o których sobie myślę 'przydadzą się pod swetry' czy 14 gładkich t-shirtów, kupionych również z myślą noszenia ich pod coś. To są dobre rzeczy, więc nie chcę się ich pozbywać, ale wiem, że mam ich za dużo i nie będę kupować nowych aż te się nie zniszczą. Kilka rzeczy spróbuję sprzedać, nad innymi jeszcze się zastanowię, ale ta kategoria jest dla mnie najcięższa w porządkowaniu. 
KATEGORIA 4 - BUTY
ZIMOWE - 6 par - było 9
SPORTOWE - 6 par - było 6
ELEGANCKIE - 4 pary - było 6
KLAPKI - 3 pary - były 4
SUMA: 19 par (było 25)
CEL: 19 par
Teoretycznie osiągnęłam swój cel, ale chyba się nie doceniłam, bo jeszcze 3 pary mam wystawione na sprzedaż, więc wynik powinien być lepszy.

Jestem na dobrej drodze, ale porządki jeszcze się nie skończyły. Postaram się z nimi uporać przed Bożym Narodzeniem, bo jest szansa, że dostanę wtedy nowy zastrzyk kosmetyków, których na pewno nie zużyję do końca roku. :D 

Poniżej możecie zobaczyć kilka z paczek, które wrzuciłam na grupę na fb 'oddam za darmo' i które znalazły nowych właścicieli. :) 






Komentarze