Darmowe próbki i testy dla kobiet w ciąży i mam 2019


Pisałam ostatnio ile kosztuje wyprawka dla mamy i noworodka, a że kwota nie jest najmniejsza to warto poszukać okazji, żeby trochę zaoszczędzić. Kobiety w ciąży oraz mamy małych dzieci to łakomy kąsek dla producentów, bo przed nimi wybór nowych artykułów- pieluch, kosmetyków czy zabawek, po które będą sięgać przez kilka najbliższych lat. Marketingowcy zdają sobie sprawę, że jak zaczniemy kupować daną markę to zazwyczaj zostajemy przy niej na zawsze (w myśl zasady, że lepsze jest wrogiem dobrego), więc chętnie wysyłają darmowe produkty. Dzięki temu możemy sprawdzić czy dana rzecz nam pasuje bez wydawania pieniędzy. Zebrałam dla Was aktualne strony z produktami dla kobiet w ciąży oraz mam. 


AKCJE
1. Rossmann pierwsza pieluszka dla maluszka - jeśli posiadacie aplikację Rossmann, w której macie zaznaczone, że spodziewacie się dziecka (panowie tez mogą to zaznaczyć) to przy kasie możecie odebrać paczkę pieluch Pampers Premium Care 1 (22 sztuki) za 1 grosz. W sklepie, w którym my chcieliśmy odebrać akurat nie mieli tych pieluch, więc dostaliśmy dodatkowo 2 sztuki pieluchomajtek i maskotkę, a paczkę odebraliśmy w innym. 
2. Niebieskie pudełko - pakiet Skarb Malucha, który dostaje się podczas wypisu ze szpitala (jeśli ten jest partnerem akcji), w środku mojego znalazłam: książkę Pierwsze Wiersze, próbki: Sudokrem (10 g), mokre chusteczki Pampers (12 szt), Lenor (50 ml), Emolium (50 ml), 5 saszetek Dermedic, 4 saszetki Oillan, 2 saszetki Ziaja, 4 wkładki laktacyjne, poradnik pierwszy rok razem, zniżka do CeWe oraz  kupon na darmową dostawę z Tesco. Oprócz tego (nie wiem czy w ramach Niebieskiego Pudelka czy od szpitala) kolejną paczkę pieluch Pampers Premium Care 1. Na stronie niebieskiego pudełka są również inne pakiety, których nie przetestowałam, ale może Wam się uda. :)
3. Wyprawka dla Warszawskiego Malucha - jeśli Wasze dziecko urodziło się po 01.04.2019 i mieszkacie w Warszawie (lub tutaj odprowadzacie podatki) to możecie złożyć wniosek o wyprawkę, w której skład wchodzi kosz Mojżesza (na Kluska już trochę za mały), 2 sztuki body, spodenki, 5 pieluszek tetrowych, kocyk, ręcznik i paczka chusteczek nawilżanych. Dostaliśmy jeszcze jedne body podczas odbierania numeru pesel. Warto spytać w urzędzie czy Wasze miasto oferuje coś dla noworodków.

Oprócz tego wiele próbek i materiałów można otrzymać na szkole rodzenia, kursach i warsztatach dla przyszłych mam czy akcjach dla nich organizowanych (zazwyczaj w centrach handlowych), więc warto się rozejrzeć po swojej okolicy.



PRÓBKI
Prawie wszyscy producenci artykułów spożywczych dla dzieci oferują darmowe próbki za rejestrację na ich stronie, w wielu przypadkach jest to po prostu mleko modyfikowane po 6 miesiącu życia, ale niektórzy mają również pakiety dla ciężarnych. Otrzymać możecie:

1. Bobovita - słoiczek po 4 miesiącu (ja dostałam marchewkę) i poradnik żywienia dziecka
2. BebiKlub - dla ciężarnych termofor z pestkami wiśni, dla mam w zależności od wieku dziecka próbka mleka Bebiko 2 lub Bebiko 3 i miarka
3. BebiProgram - dla ciężarnych duża przytulanka sensoryczna oraz 3 dwustronne karty kontrastowe, dla mam próbka mleka Bebilon
4. Enfamil - mała przytulanka sensoryczna (Klusek ją uwielbia). Wcześniej można było zamówić próbkę mleka, aktualnie nie ma takiej możliwości, ale może jeszcze do tego wrócą
5. Humana - próbka mleka 
6. Hipp - paczka powitalna zawierająca próbkę chusteczek nawilżanych i trójkąt na samochód




TESTY
Jako tester możesz otrzymać wiele produktów w zamian za podzielenie się opinią lub wypełnienie ankiety. Największy minus testów jest taki, że każdy producent ma swoją selekcję, więc nie ma pewności czy uda nam się do danego testu załapać. 

1. Nestle - do mnie dzisiaj dotarło mleko Little Steps 2x300 g i zgłosiłam się do testu kaszki z linii "Skarby Zbóż". Testów jest u nich bardzo dużo, ale pokazują się nam tylko te, które są odpowiednie do wieku naszego dziecka
2. Pampers - pojawiają się testy i próbki, ale od dłuższego czasu jest u nich pusto
3. Canpol babies - testy zabawek oraz akcesoriów dla niemowląt, z chęcią bym coś u nich przetestowała, a do tego trzeba być albo bardzo aktywnym na ich stronie - ten link albo prowadzić bloga i zgłosić się do Blogosfery Canpola (może po tym wpisie się uda :D) 
4. Dermedic - testy kosmetyków, aktualnie jest test kremu nawilżającego, ale połowa ich asortymentu to produkty dla dzieci, więc często można się załapać
5. Trnd - testy różnych produktów, na przełomie października i listopada rusza testowania mleka Bebilon 2
6. Streetcom - testy różnych produktów, ale ostatnio nie było nic dla dzieci
7. EverydayMe - różne produkty, między innymi pieluchy Pampers
8. TestMeToo - różne produkty, niedawno NutriKid, Lego Duplo i butelka antykolkowa
9. Mustela - wiem, że są tam testy, ale nigdy nie brałam w żadnych udziału
10. MomMe - klub ambasadorek kosmetycznych, do którego się również nie dostałam 


Jak widzicie do zgarnięcia jest sporo darmowych produktów, jeśli macie trochę czasu i nie przeszkadza Wam SPAM na skrzynce mailowej. :)

Komentarze

Prześlij komentarz