Finansowe podsumowanie lutego 2023

 

Trochę nie mam motywacji do pisania nowych postów, bo mam wrażenie, że i tak nikt tu nie zagląda, ale na prośbę wrzucam lutowy budżet. 

To był bardzo zły miesiąc i czekaliśmy aż się skończy. Wszyscy chorowaliśmy. Najpierw Starszy syn trafił do szpitala z początkiem odwodnienia, bo 3 dni wymiotował, później chorował M i ja. Przez tydzień był spokój i znów 3 tygodnie choroby Starszego - ropne zapalenie uszu. Zaliczyliśmy prywatną wizytę u lekarza (300), bo nasza pediatra wszystko leczy inhalacjami z soli fizjologicznej. Jak Starszy był już prawie wyleczony to antybiotyk dostał też Młodszy. Wiedzieliśmy, że to będzie najdroższy miesiąc w tym półroczu, a choroby tylko nas dobiły. W lutym płaciliśmy pełną ratę kredytu, rachunki za prąd i wodę oraz podatek od nieruchomości. 

Coś o nas: małżeństwo po 30, M pracuje, a ja jestem na urlopie macierzyńskim, od roku mieszkamy w nowym domu, który wymaga jeszcze kilku prac wykończeniowych, spłacamy kredyt hipoteczny, mamy dwóch synów- starszy ma prawie 4 lata i chodzi do przedszkola, a młodszy zaraz skończy rok. 

Poniżej nasze zestawienie, które zawiera kolejno plan -> faktyczny wydatek -> różnicę.

Nie chce mi się dzisiaj tego rozdzielać, więc w skrócie: było drogo i wydaliśmy więcej niż planowaliśmy. 



Komentarze

  1. Ja czytam regularnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podczytuje od dawna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też czytam regularnie. Teraz tylko ciężko z czasem żeby komentować, bo od trzech tygodni też jesteśmy rodziną 2 plus 2. Dlatego tym bardziej czekam na Twoje podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeniosłam się z publikowaniem treści na Instagram, nazwa: BUDZETOWA, jest już nawet podsumowanie marca, jeśli macie ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy temat. Mnie najbardziej interesuje zarówno giełda, jak i analiza techniczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post - super robota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz