Finansowe podsumowanie kwietnia 2022

W kwietniu urodził się nasz drugi syn - Piotruś, a starszy skończył 3 lata. Z tego powodu M miał 2 tygodnie wolnego, a pod koniec miesiąca dostał podwyżkę dzięki czemu od maja w naszym budżecie będzie dodatkowe 2000 zł, co się dobrze składa, bo również od maja wzrośnie nam rata kredytu. Po dzisiejszym posiedzeniu RPP dowiemy się o ile. 

Coś o nas: małżeństwo koło 30, M pracuje, a ja jestem na urlopie macierzyńskim, jesteśmy w trakcie wykańczania domu, spłacamy kredyt hipoteczny, mamy dwóch synów- starszy ma 3 lata i chodzi do przedszkola, a młodszy to niemowlak. 

Poniżej nasze zestawienie, które zawiera kolejno plan -> faktyczny wydatek -> różnicę.


Rachunki bez niespodzianek. Kredyt dalej nieuruchomiony (dojdzie nam wtedy do spłaty +1850 zł).


Co zaoszczędziliśmy na jedzeniu to wydaliśmy na leki, takie życie. Mimo wszystko kategoria na plus. 

 

Złożyłam wniosek o dofinansowanie do pobytu w żłobku na Starszego, jestem ciekawa czy dostaniemy jeśli placówka nazywa się przedszkolem, a nie żłobkiem, ale od stycznia do teraz nie miał 3 lat, więc teoretycznie spełnia pozostałe warunki, a to zawsze 1000 zł w kieszeni. Zobaczymy, złożyć zawsze warto. Na obu złożyłam też wnioski o 500+ na kolejny okres rozliczeniowy i już dostałam pozytywne odpowiedzi.  Tak jak pisałam ostatnio, od maja ta kategoria się zmniejszy i nie będę już tak szczegółowo rozpisywać na co wydajemy pieniądze.


W transporcie tylko jedno tankowanie.


Obydwoje uzupełnialiśmy garderoby. W prezentach głównie Starszy syn, bo najpierw dostał dwa prezenty 'od brata' - jeden jak się urodził, drugi jak wyszliśmy ze szpitala, a potem prezent urodzinowy. Oprócz tego prezent na rocznicę ślubu, którą mieliśmy 1-go maja, więc środki były wydane w kwietniu i imieniny mamy. Wyszła spora kwota i w maju będzie podobnie, bo mamy Komunię w rodzinie. 


Dawno nie mieliśmy tak dobrze zaplanowanego budżetu, żeby wszystkie kategorie były na plusie. Nie udało się zejść poniżej 7000 zł i myślę, że po podwyżce kredytu będzie to prawie niemożliwe. Wszystkiego dowiemy się dzisiaj. 

Komentarze